Garantie
Zit er garantie op de artikelen en wat kan ik doen wanneer ik niet tevreden ben met de bestelde producten?
Service naar onze klanten staat hoog in het vaandel bij ons. Natuurlijk zit er dan ook garantie op onze sieraden. Is er iets kapot gegaan? Of ben je niet tevreden met je bestelde producten? Dat vinden we erg vervelend! Neem snel contact op, dan gaan we samen op zoek naar een passende oplossing.
De garantie geldt tot 14 september 2022.

Ik heb een klacht
Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar service@cinza.nl.
Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om jouw geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/kennisbank/consumenten/geschil.
Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer jouw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om jouw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.