VEELGESTELDE VRAGEN

IN DE WEBSHOP ZAG IK EEN ARTIKEL DIE IK GRAAG WIL HEBBEN, DEZE STAAT ECHTER OP TIJDELIJKE UITVERKOCHT. WANNEER KOMT DEZE WEER TERUG OP VOORRAAD?  
Als een artikel tijdelijk is uitverkocht, dan is -in de meeste gevallen- één van de onderdelen tijdelijk uitverkocht bij onze leverancier. Zodra onze leverancier dit onderdeel weer op voorraad krijgt, kunnen wij het sieraad weer maken en komt het artikel weer terug op voorraad. Hou de webshop in de gaten om te zien wanneer het product weer op voorraad is. Wil je een melding ontvangen wanneer het artikel weer terug op voorraad is? Stuur een e-mail naar info@cinza.nl o.v.v. 'Back in stock melding' en het betreffende product. 

WANNEER KRIJG IK MIJN BESTELLING BINNEN?​
Bestellingen worden binnen 1-3 werkdagen verzonden, gerekend vanaf de bestel en betaaldatum. Zodra je bestelling is verzonden, sturen we een bevestiging per e-mail.

PAST MIJN BESTELLING DOOR DE BRIEVENBUS EN KRIJG IK EEN TRACK EN TRACE CODE?​
De bestelling wordt bezorgd door PostNL. Je hoeft niet thuis te blijven om het pakketje van de postbode aan te pakken, de bestelling past door de brievenbus. Je kan het brievenpuspakketje volgen met een track en trace code. In 99% van de gevallen wordt de bestelling de werkdag nadat je een verzendbevestiging hebt ontvangen bij je bezorgd. 

VAN WELK MATERIAAL ZIJN JULLIE SIERADEN GEMAAKT EN VERKLEUREN DE SIERADEN?​
Onze producten worden met de beste materialen gemaakt; DQ metaal, stainless steel, 925 sterling zilver en echt leer. Bij ieder product staat omschreven waar het van gemaakt is. De kans op verkleuren van onze sieraden is heel klein tot niet mogelijk zelfs. 

IS HET MOGELIJK OM EEN NAAMBEDEL DUBBELZIJDIG TE BEDRUKKEN?
Nee, omdat de tekst lichtjes doordrukt naar de andere kant is het niet mogelijk om de andere kant ook te bedrukken.

HOE GEEF IK EEN EIGEN GEKOZEN TEKST OP VOOR IN EEN SIERAAD? 
Onder het kopje 'Onze sieraden' vind je producten die je kan personaliseren met je eigen gekozen tekst. Bij ieder artikel staat een vrij veld waar je jouw gewenste tekst kan opgeven. Bij iedere artikel omschrijving staat hoeveel tekens er in het sieraad passen en hoe je de tekst kan opgeven. 

HOE KAN IK EEN FOTO VOOR IN EEN SIERAAD AANLEVEREN?​
Na het plaatsen van je bestelling ontvang je een automatische mail van ons, de orderbevestiging. Als reactie op deze e-mail mag je de foto voor in het sieraad naar ons koppelen. Natuurlijk mag je ook een mailtje naar info@cinza.nl sturen o.v.v. je ordernummer.

ZIT ER GARANTIE OP JULLIE PRODUCTEN?​
Jazeker! Wij vinden het erg belangrijk dat je plezier hebt van je bestelde sieraden. Mocht er onverhoopt iets defect gaan aan je sieraad, kan je altijd even contact opnemen en kijken we samen naar een passende oplossing. 

KAN IK MIJN BESTELLING RETOURNEREN?
Gepersonaliseerde producten kunnen niet geretourneerd worden. Deze zijn speciaal voor jou op maat gemaakt en kunnen we niet opnieuw verkopen. Onze standaard producten, waar géén eigen gekozen tekst op is gezet, kan wel geretourneerd worden. Neem vooraf altijd contact op om je retour aan te melden en vermeld hierbij je ordernummer, dan kijken wij even mee welke artikelen onder retour recht vallen. De kosten van retour zenden is voor eigen rekening van de koper.

ZIJN JULLIE PRODUCTEN OOK IN TE KOPEN VOOR IN ONZE EIGEN WINKEL?
We voelen ons vereerd met deze vraag. Het is inderdaad mogelijk om verkooppunt te worden van CINZA!. Lees hier hoe je jouw bedrijf kan aanmelden als verkooppunt. 

WANNEER KAN IK EEN REACTIE VERWACHTEN OP MIJN E-MAIL OF BERICHTJE?​
We proberen je berichtje zo spoedig mogelijk te beantwoorden en uiterlijk binnen 48 uur. 

MIJN VRAAG STAAT ER NIET BIJ, EN NU?​
Stuur ons een mailtje naar info@cinza.nl of via WhatsApp naar CINZA! op 0642216572, dan zullen wij deze zo snel mogelijk beantwoorden. 

 

© 2016 - 2019 CINZA! | sitemap | rss | webwinkel beginnen - powered by Mijnwebwinkel